Tema: Re: Dragon
Autorius: Audrimas
Data: 2009-11-04 12:34:04
Varikliukas yra Eclipse, ju paciu sukurtas atnaujintas KotOR'o varikliukas.

Man dar nepatiko pagrindinio herojaus neigarsinimas, toks jausmas kaip kad
su zombiu losciau. AI irgi kazkoks tupas, arba cia nauja ypatybe kai tavo
kompanjonai daro viska isskyrus tai ka jiem pasakai daryti :D

Bet gal cia tik pirmas ispudis, gal zaidimas atsiskleis visu savo groziu kai
toliau prazaisiu...