Tema: Re: Risen
Autorius: Audrimas
Data: 2009-10-05 13:11:37
Mieste as jau viska padariau. Liko tik pasirinkti puse. Kolkas valau mapa ir
veliau norejau i monastery eit pries pasirenkant. Tai jei noriu ateity uz
dona buti man i monastery visiskai negalima eiti? Ten priverstinai mane magu
padarys?

Kitas klausimas, jei as mieste pasirinksiu dona tai veliau i monastery manes
jau nebeileis?