Tema: Re: Risen
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-03 20:22:03
nzn bet vienuolyne tai duodi prekes paspaudi oplatit ir sumoka nors ju
invetoriui lyg nesimato kiek turi jie babkiu, bet sumoka...cia dabar vel
prisiminiau G3 :D ten budavo galima uzsisokt..ateini su dafiga prekiu ir
reik ziuret kiek pardavejas kapeiku turi nes jei per daug pridesi jis prekes
pasiima o kapeiku kiek turi duoda :) kisenvagyste ismok, bus pelno saltinis,
ten kur ta bendrakeleive nuejo, pas kalvi baloje atsiskyrusi matysi gale
balos du ciuvai bus vienas is ju be kaprizu pamokins