Tema: Re: elitiniai game
Autorius: m.k.
Data: 2009-09-16 09:32:59
nu dekuj, tu cia prirasei kad gaminsiu juodai naktim kol baigsiu :D
psychonaouts nebandes idomiai atrodo kiek paziejau youtubej...del oblivion
ir morrowind nustebau...jis gi ne turn based ? ir kiek bandziau ji ant
stacionaraus su x1650 pro korta pastabde, tai nemanau kad ves mano
laptop..sena grafika seip jau nlb traukia,galima ir kiek geresne
pazaist,netruksta tu game :P heroes zaides ypac per tinkla su draugeliais
tai uzkabine buvo...o del kings bounty isbandysiu po psychonouts ir heart of
darkness... :) portalas cia is HL ? Jei taip tai kas susije su HL viska
perejau :P dekuj uz dideli lista.