Tema: Re: elitiniai game
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-16 02:09:29
nu radau neishinstaliuota Obliviona pas save, bandau uzsikabint kart nuo
karto zaist as jy ir kuo giliau i miska tuo daugiau klaustuku, nieks ten
neaisku, gavau kvesta pririnkt 10 kazkokiu sakneliu kurios tik mazdaug aisku
kur randasi ir beeinant aptikau portala i obliviona vidury misko, tai ka su
tokiais netycia rastais daryt, palikt ramybeje ir laukt kol koky Q gausiu
spec. susijusi su toje vietoje esanciu portalu ar lyst ir zudyt ten visus
suskius o po to jau jis uzsidarys ?