Tema: Re: elitiniai game
Autorius: Toxis
Data: 2009-09-16 01:06:25
tas tiesa, bet chia morrowindo "problema" - oblivionas jau padarytas toks
dlia osobina tupych - kur net pati kiechiausia daedra buna tavo lygio .. ko
pasekoje kai buni belekokio levelio pati papraschiausia pele suryja belekiek
paprastu fire ball'u kol uzhsiverchia:) Ale jame gali labai paprastai fast
travelint per zhemelapi, pagrindinis questas visa laik pazhymetas ir gali
eit daryt tik ji - nors imho privaloma tvarka reiktu bent I assasinu guilda
ystot - questai tada mane nerealiai suzhavejo:)ir labai nenuklysdamas per
keleta savaichiu gali pereit:) - na gal ir mazhiau intensyviau
zhaidzhiant:). Ir shiaip visa mechanika taip visishkai nunerfinta, ko
pasekoje ilgai klausiau daug piktu zhodzhiu ish vieno daggerfall'o myletojo
apie tai koks shudas yra oblivionas... taip, jis prarado savo giluma, bet
imho surado daug nauju jaunu gerbeju ir uzhsidirbo belekiek pinigu...
chia tas pats su falluotu3 - taip tai ne falluotas - tai obliviono modas...
ale kazhkaip po daug laiko (perzhiurejes chia savo kazhkada imesta muvika,
kaip chiuvas viska iki 100 susikele) vel pradejau maigyt.. retai, po
neilgai, bet jau esu 8to ar 9 levelio ir esu apvaikshchiojes turbut daugiau
nei tada kai tiesiog pershuoliavau ji starto dienom.. laukiu dar rudeniop
pasirodanchio goty leidimo su visais addonais..