Tema: Re: muiliniu neivertinimas
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2009-05-09 18:09:13
Na, tai kad kalba užkrypus buvo apie judančius vaikus patalpose, kai pats
sakei kažkodėl imi veidrodinį :) Šiaip kažkada čia vienas buvo įmetęs puikią
mobiliaku darytą foto ir ką... puikiai žiūrėjosi, bet... kokio dydžio ją
gali atspausdint? Internetui yra viena, o spaudai – kita.

Aš, pvz., kol turėjau kompaktinuką, negalėjau normaliai žmonių fotkint...
(kaip aš mėgstu ;) ) kol sufokusuoja ką, tai ir kadro nebėr. Įpratus prie
geriau dirbančio aparato ir 20D yra nemaloniai nustebinęs dienos metu lauke
debesuotą dieną, kai lyg ir duodi gerą vietą fokusuot, o vat nesufokusuoja
laiku ir kadro nebėr.