Tema: Re: muiliniu neivertinimas
Autorius: zazasR
Data: 2009-05-08 23:38:33
"Arunasst" <a@a.com> wrote in message
news:gu19uv$mfv$1@trimpas.omnitel.net...
> As kartais stebiuosi, kai zmones is karto masto apie pati didziausia ir
> brangiausia fotoaparata, neivertine, kad jis uz juos tikrai nesukurs geros
> kokybes nuotrauku. Neivertina, kad jie sunkus ir brangus, kad tikimybe jo
> netekti skersgatvi tokia pat didele, kaip ir netekti pinigines. Esu mates
> foto web saituose puikiu sedevru kurtu muilinemis! ir taip pat mates tokio
> meslo, kuri iamzindavo fotoaparatai, kuriu kainos sieke kosminiu aukstumu.
> Tad gal neverta net diskutuoti, bet as manau, kad (placiakampe) muiline
> yra
> [...]
euforijos apimto zmogaus kliedesiai apie...greiciau jau apie mobiluji
telefona nei muiline..:))))
del brangumu ir pan...audi 100 irgi vagia ir ka? brangius kedus irgi gali
nuauti...
muiline nera nei geris nei blogis
yra dauguma vartotoju kuriuos muilines tenkina ir valio
DSLR tenkina kita dali vartotoju irgi valio
 vyksta migracija tarp siu grupiu dazniausiai nuo muilines link DSLR
technines prasme, meno/meistriskumo prasme migracija maziau pastebima
muiline muilinei nelygi...nuo 200 lt iki 1000 Lt
tikrai ne visos muilines telpa i kisenes ir ne visiems...
ypac jei priedu muilinei nusipirkti...

vis patinka  cituoti is pirsto lauztta (??) statistika kad  80 proc DSLR
savininku patenkinti kitiniais rinkiniais ir neinvestuoja  i papildomus
navarotus - taciau
tai  ir suteikia technologini pranasuma DSLR vs muilines -asmeniskai daznai
pasigendu muilinese vaizdo ieskiklio....
 DSLR -mazesni triuksmai, kazkiek geresne blykste, greitaveika, galu gale
resursas na ir kitos malonios smulkmenos
iskyrus mase ir gabaritus

+ psichologinis DSLR pranasumas kai zinai kad  turi technika gali pradeti
galvoti apie geresni kadra, t.y. mena :)))))))