Tema: Re: Piliakalnis
Autorius: RA
Data: 2012-08-05 15:32:50
pakomentuokit sita, ko cia per daug ar per mazai primaigiau. Dekui

"RA"  schrieb im Newsbeitrag news:jvldhv$ddp$1@trimpas.omnitel.net...

panaudojau HDR Toning funkcija, nesarpinau. Dabar bandau be jos kazka
padaryt, bet nesiziuri. Kaip nuimt ta rukeli, kad nuotrauka skaidresne
gautusi? Gal fotkinant koks filtras padetu?

"QQ"  schrieb im Newsbeitrag news:jvlbg4$bjp$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.08.05 01:59, RA wrote:
> sutinku. Ka tokiu atveju daryt? Stayba fotoshope uzmurzint? Ar kirpt?
> Ir patark kaip su spalvom susitvarkyt. Imetu orginala tik paspausta
> truputi. Ar fotkinant gal nustatymai netokie? Na as dar silpnas
> fotografijoje, man skraidyt patikna :D

visk iaip norm padarei, tik visko maiau :) maiau kontrasto, maiau
spalv, maiau arpo, visko maiau :)

o statybas palikiau - vistik, netgi, sakyiau iokia tokia mintis.