Tema: Re: Piliakalnis
Autorius: RA
Data: 2012-08-05 12:14:39
panaudojau HDR Toning funkcija, nesarpinau. Dabar bandau be jos kazka
padaryt, bet nesiziuri. Kaip nuimt ta rukeli, kad nuotrauka skaidresne
gautusi? Gal fotkinant koks filtras padetu?

"QQ"  schrieb im Newsbeitrag news:jvlbg4$bjp$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.08.05 01:59, RA wrote:
> sutinku. Ka tokiu atveju daryt? Stayba fotoshope uzmurzint? Ar kirpt?
> Ir patark kaip su spalvom susitvarkyt. Imetu orginala tik paspausta
> truputi. Ar fotkinant gal nustatymai netokie? Na as dar silpnas
> fotografijoje, man skraidyt patikna :D

viską šiaip norm padarei, tik visko mažiau :) mažiau kontrasto, mažiau
spalvų, mažiau šarpo, visko mažiau :)

o statybas palikčiau - vistik, netgi, sakyčiau šiokia tokia mintis.