Tema: Re: Piliakalnis
Autorius: RA
Data: 2012-08-05 02:00:01
sutinku. Ka tokiu atveju daryt? Stayba fotoshope uzmurzint? Ar kirpt?
Ir patark kaip su spalvom susitvarkyt. Imetu orginala tik paspausta truputi.
Ar fotkinant gal nustatymai netokie? Na as dar silpnas fotografijoje, man
skraidyt patikna :D

"cD-r0m"  schrieb im Newsbeitrag news:jvk60c$kkg$1@trimpas.omnitel.net...

Atsakant  klausim - IMHO Atrodo tai kaip buitikai padaryta orwochromo
skaidr - kakur blikai, spalvos kakokios bdingos joms ir keista arpinto
bliuro kombinacija.

Dar kako lenda  akis grivsis/statyba deinj apaioj..

Buvau vidurami ventj/muziejaus atidaryme ant piliakalnio, tik pieva i
arti atrod kaip nevalyvas laukas dalgiu praeitas :)