Tema: Re: alaus?
Autorius: Quicker
Data: 2010-11-03 08:57:35
Hmmm, jautiesi izeistas? Tokiu atveju pagalvok apie tai, kad jei kazkas
kritikuoja, vadinasi tas kazkas mano, jog kadras yra geras (t.y. vertas
kritikos ir jai skiriamo laiko) ir vietoj oziuku, pamegink isiklausyti i
tai kas sakoma. Ar panaudosi ar ne - kitas reikalas, bet kaip sakoma;
duoda - imk, musa - bek. Siuo atveju - duoda.