Tema: Re: 03
Autorius: Linuks <Linuks@@mail.lt>
Data: 2010-10-31 11:22:00
Taip, stiklinės su skysčiu stipriai stabdo. Reikėtų pamėginti su 5,5 cal ir sunkia kulipka, deje spyruoklinis čia nepadės reikia PCP :)  Jei išduotum paslaptį kokiam mieste šaudai, pamėginčiau paklausinėti airguneriu, gal kas šalia tavęs tokį turi ir norėtų padėti
PS.: dėl išlaikymo. man labiausiai patikęs variantas - ilgas, ilgas laidinis distancinis, su knopkute gale, kuri prilipinta šalia šautuvo nuleistuko. Spaudi knopkę, spaudi nuleistuką, ir blyktelėjus atleidi knopkę. Aš taip darydavau pagrinde dėl to, kad ekspozicija užsibaigtų anksčiau negu pakilus skardinė trinktels į plytelę ir vėl aktyvuos blykstes.