Tema: Re: menulio ziedas
Autorius: karolis
Data: 2010-01-05 09:13:00
del manes tai tu nors menulio atspindy suliny fotografuok, as patariu taip kaip man atrodo butu geriau, o tamstai rinktis. nuotraukos kompozicija reikalinga nebutinai tam kad nuotrauka kazkokia menine prasme igautu, bet kad kadras ziuretusi. kaip galvoji, jei tas navigacijos stulpas butu tiesiai menulyje ar tai butu geriau ar blogiau? :)