Tema: Re: menulio ziedas
Autorius: polaris
Data: 2010-01-05 03:30:48
vt wrote:

> o tas navigacijos stulpas - tik del mastelio.

Na jo, mastelis gan nemažas, halas būna 45° skersmens, pas mane tik
kitinis objektyvas jį sugeba apimt. O jei Mėnulis aukštai, tai kad kokį
peizažą įdomesnį įtraukt, reiktų išvis plataus kampo :)

> as asmeniskai pakankami  nugyvenau, kol sugebejau nors kazkaip nufotkint si
> reiskini. nesu tikras , kad dar syk man gyvenime pavyks stebet ta pati.

Nėra tai ypatingai retas reiškinys, tad tikrai turėtų dar pavykti :)
Sakykim, Mėnulio vaivorykštę pagauti sunkiau ;)