Tema: Re: Re: pasikuiciau archyve
Autorius: Zoom
Data: 2009-10-18 01:02:08
Nereik slėptis už mandrų santrumpų - aš tą iš praktikos žinau. Didelis
DD puikiausiai ir natūraliausiai persiteikia ant "ribotų" monitorių.
Reikia tik nepersistengt su atskirom zonom ir po to gražiai su kreive
pasitvartkyt. Bus ir DD platus, ir vaizdas "skambantis".

--
- Zoom -
http://www.leonardas.net