Tema: Re: pasikuiciau archyve
Autorius: QQ
Data: 2009-10-18 00:38:46
Zoom wrote:
> "Riboto DR terpė" sugeba parodyt tai, ką duoda juosta - kodėl tada to
> neišpešt kultūringai iš skaitmenos? Pateikei nemokančiojo argumentus -
> einant lengviausiu keliu tokios nesamonės gaunasi, bet dirbdamas su
> galvą tikrai gausį kur kas labiau įtikinamus rezultatus.

Manau, kad mes šnekam ne apie tą pačią problemą. Tu sakai, kad
pasistengus HDR foto galima atvaizduoti LDR erdvėje "nerėžiant akies".
Aš sakau, kad tai nebūtinai geras dalykas ir nebūtinai reikia to akies
rėžimo bijoti. HDR -> LDR mappinimas yra skonio reikalas. Nenaudojant
mandrų vietinį kontrastą didinančių, sritis analizuojančių ar dar
belekokių algoritmų rezultatas nykus, o gal net ir nesiskiriantis nuo
paprastos fotografijos, tad kam tada daryt HDR fotografiją išvis?