Tema: Re: III
Autorius: Viktorija
Data: 2009-06-03 22:12:17
kas patinka man ar nepatinka, cia is vis nebuvo diskusijos.
belieka tik stebetis kaip zmogus negalintis atskirti pirsto nuo kitos
kuno dalies, o tiksliau lietuvisku zodziu nuo afrikos mali, o ir
neskiriantis kur yra nuotraukos menine priemone, o kur technine
specifikacija, gali uzfleimint...

o rusiskai man varyt neuzdrausi, gimtosios kalbos is galvos dar nieks
issinstaliuoti nemoka.