Tema: Re: III
Autorius: o15
Data: 2009-06-03 11:38:48
a) kontekso niekas nekaltina. Prasom nenusiinterpretuoti.
b) kontekstas - fotonuotrauka su neaiskios prasmes uzrasu.
c) gerbiu visus autorius, ju pasirinkimus, israiskos buda ir pan. Kalba eina
NE apie autoriu.

Kitas dalykas, nuo kada pseudonimas yra sudedamoji vaizduojamojo meno
kurinio dalis? Kitaip tariant, kas svarbiau paveikslelyje: atskleista
tema/emocija ar 30proc vaizdo padengti pseudonimo ar dar kokiu tai remeliu
dizainu? Kam ziurovui ziureti isistelbejus i ta dizaina, jei esme yra kitur?
Daugumos giliu supratimu forma (i.e. dizainas) turi padeti o ne trukdyti. O
gal cia kaip tik tame fotografijos trecdalyje visa esme? ka?

Stai ir viskas.
Visi klausimai - retoriniai; ir ismokime nepriimti visko asmeniskai: labai
jau lietuviskai kaimiska.