Tema: Re: III
Autorius: Viktorija
Data: 2009-06-03 17:49:20
pseudonimas yra vaizduojamojo meno dalis nuo tada, kai dailininkai savo
paveikslu apatiniame kampe pasideda savo inicialus ar parasa, nuo tada
kai filmo pabaigoje ar pradzioje rodomi titrai su pavardem kas ta filma
sukure, nuo tada kai po nuotrauka parodoje uzrasomas to darbo autorius.
Jei tau tai sudedamoji meno dalis - aplodismentai. as tai cia matau ne
nuotrauka su uzrasu, kuris neturi prasmes, o tiesiog zmogus kuris ta
nutorauka padare, pasizymejo, kad cia jo, o ne kokio o15 nutorauka. jei
tavo manymu tai atsiliepia meniskumo lygmeniui, rasyk peticija ir siulyk
visiems autoriams mesti savo pavardes/vardus/slapyvardzius lauk is savo
kuriniu, nes gadina vaizda. bet manding tau cia nieko nesigaus ;)

p.s. jei tau labai lietuviskai kaimiska - varyk labai rusiskai arba
labai lenkiskai, bus miestietiska...