Tema: Re: Pirkciau Nikon veidrodini
Autorius: Justas
Data: 2014-01-05 18:32:18
na jeigu tas D80 buvo pirktas naujas, ir darant prielaida, kad jo gamyba
nutraukta 2008 metu rudeni, persasi isvada, kad gal tau reiktu dar
karteli gerai prisesti ir pagalvoti. o pagalvojus imti ta d80 i rankas
ir eiti fotografuoti. nes cia maziau nei 1000 kadru i metus... ka cia
dar komentuoti :)

o siaip man cia panasu i ta varianta, kad pats nagrinejimo procesas, bei
pastangos pusvelciui kazka nupirkt, atnesa zymiai didesni malonuma nei
pati fotografija.