Tema: Re: Pirkciau Nikon veidrodini
Autorius: QQ
Data: 2014-01-04 23:11:05
On 2014.01.04 08:44, klausiu wrote:
> Itakos nuotrauku kokybei tai gal ir nedaro, bet varo i depresija, kai
> moki solidziai uz aparata, o gauni is isvaizdos nuvaryta kuina :)
> O kaip uzsidengineja jungciu guminiai dangteliai is priekio? Irgi per
> dideli ir neapsispaudzia gerai? (Weather proof korpusas, bet su skylem -
> kas per nesamone).
> Su dzoistiku sakai neturejai problemu, bet jis visas toks
> kledaruojanciai laisvas ir turi but? Nu toks jausmas kad jis butu
> ziauriai ismaltas. Vaizdziai pasakyciau - kaip benusilupantis shashas
> tas dzoistikas atrodo :D
> [...]

iš esmės, kaip ir suprantu tave - pats irgi mėgstu kai daiktai gražūs.
Iš kitos pusės, įvertinus tavo dabartinio aparato ridą, tai man rodos
tau reikia daikto kuris gražiai lentynoj atrodytų :) gal iš kiniečių imk
kokį muliažą? :)

labai priminė, kaip vienas veikėjas niekada nefotkindavo jūros, nes "ten
vėjas smėlį drabsto" :) pribirt gali.. :)

http://www.liquidinplastic.com/2009/05/hey-i-think-you-missed-a-spot/