Tema: Re: Pirkciau Nikon veidrodini
Autorius: Ghetto
Data: 2013-12-30 14:16:42
tai kad vargu ar aplamai imanoma uz tokia kaina us rast D800. Galiu pasiulyti tik uz kiek mazesne nei parduotuves kaina D7100
Apie 8000 kadru gal siek tiek daugiau, garantija dar metai ir keli menesiai, viskas kas komplekte prie bodzio priklauso ta ir atiduociau... Kaina 3000 be derybu...

Pirktas siemet Topocentre geguzes ar tai birzelio menesi, nebepamenu...