Tema: Re: Daiktu fotkinimas
Autorius: RA
Data: 2013-12-16 13:48:29
Visai be reikalo toks poziuris, va pvz man dabar reikia langu ploviklio,
vien is idomumo apie ka cia sneka, nusipirkciau, bet tikrai nelakstysiu po
miesta ieskodamas kas pardavineja. Tikriausiai teks vel paimt pirma
pasitaikiusi.

RA

P.S. labai jau nutolome nuo fotografijos, gal reik omnitel.terpentinas grupe
atidaryti? :D

"Terpentinas"  parašė naujienų news:l8mg69$d1s$1@trimpas.omnitel.net...

Dabar dėl logikos, surašyti žinoma galima, bet ar tai bus kam naudinga. Mes
gaminame labai platų chemijos produktų asortimentą, pradedant langų
plovikliu , antiseptkais ir baigiant pramoniniais chemkalais. Dabar
įsivaizduok, mes sudedame visus savo pirkėjus į www. Na surandi mūsų
tinklalapyje netoliese esančią parduotuvę X  kuri prekiauja mūsų produktais,
bet nėra jokios garantijos, kad tu ten rasi pvz ledo tirpiklio. Na nuo
tokios info liksi tik susierzinęs. Supranti, mes negalime garantuoti, kad
tuose taškuose tu rasi visą mūsų asortimentą. Dabar dėl tinklų, kiekviena
įmonė turi savo tikslus, mūsų tikslas yra kokybė ir mes jo siekiame, mes
neužsiimame prekybos tinklų rėmimu, manau dideji prekybos tinklai ir taip
turi geras sąlygas plėstis ir klestėti. Viems kurie dirba sąžiningai mūsų
durys yra atviros.