Tema: Re: Daiktu fotkinimas
Autorius: Piktuolis
Data: 2013-12-14 17:54:28
Skambink vadybininkui :)

Dar yra variantas puslapyje prekybos vietas susižinot, nors čia be
garantijos - aš taip vakar Vilniuje kelis prekiautojus turėjau apeiti,
kol galų gale gavau. Visa laimė, kad aplinkybės palankiai susiklostė:
viskas Šiaurės miestelyje, šiek tiek laisvo laiko, geras oras ir noras
kojas pramankštinti. Nu ir šiaip aš toks lojalus klientas, nepaisant
Terpetino pastangų manęs atsikratyti.