Tema: Re: Daiktu fotkinimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-12-11 15:29:57
Viskas labai paprasta skambini pagal gyvenamą vietą:
http://www.danushis.lt/lt/Kontaktai.html
Bet reikėtų paskubėti, nes:
http://www.danushis.lt/lt/Naujienos.html?article=4&

"Giee" <L@l.l> wrote in message news:l89drf$2hh$1@trimpas.omnitel.net...
pabandyti galima. Juolab, kad ne karvę kainuoja.

p.s. ne visai i tema, bet turim problemą dėl jūsų kainų politikos. Reikia
mums langų skysčio už normalią kainą .Kaune. Paletės. Su kuo galima tartis?

..