Tema: Re: muiline
Autorius: obliarka
Data: 2012-08-28 19:50:40
nu bliac lygintojas. Svieto turbut :). tai paimk atstuma skirtinga, nes jei
fotkini head and shoulders tai tiek su vienu fotkini tiek su kitu. Ar cia su
vienu reikia head and shoulders o su kitu dar ir trousers netycia uzsimanei?
zidini skirtinga gali naudot, o atstumo - ne. Belekoks superzumas zymiai
geriau nei tavo x10 tokiu atveju.
Trolling like a boss.