Tema: Re: muiline
Autorius: dpi
Data: 2012-08-28 16:43:02
Vienodus zidinio nuotolius lyginai? Pvz paimk 50mm abiem (Fuji atitikmuo bus 11mm) ir pamatysi, kad Fuji atveju viskas uz objekto bus rysku - infinity.

Itariu paemei skirtingus? Tada pagalvok, Fuji atveju is 10m beliks pvz tik zmogaus galva, o DSLR atveju puse zmogaus ir uz jo fonas sulietas.
Su DSLR galesi prieiti dvigubai arciau ir nufotkinti ta galva dvigubai labiau sulieta nei Fuji.

Rezultate su DSLR gali sulieti fona uz puses arba viso zmogaus, o su muiline tik portreto fona ir tai maziau nei DSLR.

Ir nieko cia naujo. Pries daug metu turejau Canon G3 su didele matrica (tarp muiliniu) ir F2.0. Nera ka lygintis pries DSLR.
Nebetrolink.