Tema: Re: muilinė
Autorius: mindis
Data: 2012-08-28 15:25:37
vovo vien skyles dydis :) optikos kokybes irgi neapsprendzia, ane? yra
dar ir kitu optikos charakteristiku. visgi visuma duda galutini
rezultata. gaila nera dar pas dpreview rx100 lab. foto testu, bet x10
kazkaip ten neziba, na bent as nieko ispudingo nepamaciau lyginant su
panadsonic lx5 ir kitais panasiais.