Tema: Re: Canon vs Nikon
Autorius: Opaaa
Data: 2012-07-30 15:49:59
naujas 50/1.8 AF-S geresnis. del tuo ir kaina.

"arg"  сообщил(а) в новостях следующее:jv1k89$op1$1@trimpas.omnitel.net...

Tik idomu kiek yra 5100 turetoju kurie kazka argumentuoto galetu pasisakyti
tema "Canon vs Nikon"

"Jonas"  parašė naujienų news:jur64a$a62$1@trimpas.omnitel.net...

Tik idomu kiek yra 5100 turetoju kurie tuoj pat begtu pirkt 80-200, jei tik
turetu d7000 :)

"Arj"  wrote in message news:juqvft$3g5$1@trimpas.omnitel.net...

easy.
80-200/2.8 AF - 1k$ (be VR)
70-200/2.8 AFS VR II - 2.4k$

net tokia pigiena kaip 50/1.8 ir tai skirasi vos ne 2x:

AF versija - 115$
AF-S - 217$

(kainos is bhphoto)

"optimistas"  parašė naujienų news:juqmgj$q7o$1@trimpas.omnitel.net...