Tema: Re: Canon vs Nikon
Autorius: tOMZY
Data: 2012-07-21 14:38:42
ir nemažai pavyzdžių, kad iš Canon perbėgo pas Nikon.
Jei nuo nulio pradėčiau, ko gero ir aš Nikon rinkčiausi.

"Cube"  wrote in message news:judqer$3oo$1@trimpas.omnitel.net...

Žmonės, rinkdamiesi pirmą DSLR, dažniausiai patys nežino ko nori, tai
nulemia visokie atsitiktiniai dalykai, o po to tiesiog laikosi savo
religijos - t.y. tas brendas geriausias, nes aš jį turiu.

Bet va įdomiau būna, kai vis tik pakeičia religiją - nes čia jau daug
rimtesnis sprendimas ir daromas įvertinus kvalifikuotu žvilgsniu. Aišku,
jei jau turi Canon/Nikon, tai keisti stovyklą nelabai yra prasmės, bet
va pastebėjau, kad šiame forume nemažai Pentaxistų galiausiai pakeitė
religiją ir pasirinko Nikon. Štai ir atsakymas :)