Tema: Re: Realu ar ne? Eneloop is ebay
Autorius: Zyza
Data: 2012-01-03 01:07:18
:) Ok, mano patirtis (beje ne vien ir mano, sitam grupse nemazai kam buve) -
visi GP, Powerman komplektai iskeliavo senai senai i siuksliadezes, nes po
menesio budavo jau visiskai issikrove. Praktiskai pries bet koki fotkinima
(naudojau blykstems) tekdavo is naujo krauti akumus, nes nebudavai
garantuotas, kad kazko ten liko. Ir kas idomiausia, ilgiau laikydavo (net ir
fotkinant intensyviai) 2000 mAh nei tipo 2700 mAh. Beje mano kroviklis
(turiu toki, kur talpas raso) parode, kad po mazdaug metu naudojimo 2100 GP
(ne low self discharge) vos pasiekdavo 1300 mAh, panasus talpos kritimas ir
su 2700 mAh akumais. Dabartiniai eneloopai iki siol (2 metus naudoju su
biskiu) virs 1900 mAh talpos.