Tema: Re: Realu ar ne? Eneloop is ebay
Autorius: System
Data: 2012-01-02 22:50:16
dekui, reikes pabandyti pasiimti, idomu bus palyginti su turimais
duracelliais

On 2012-01-02 21:20, System wrote:

> lyginant su kitais parduodamais variantais, cia dvigubai pigiau gaunasi,
> tik klausimas kyla, ar nebus fake? Nes kitos pardavinejamos 2000mha, o
> sitos 1900
>
> Gal jos stipriai skiriasi kad kaina dvigubai pigesne?

http://www.eneloop.info/home/faq/eneloop.html

How can I check which eneloop is an "old" one or an improved one?
All original SANYO battery packages containing the improved eneloop have
the information "Up to 1500 times" on the front. Also you can
differentiate the two generations by checking the model name which is
written on each eneloop. The "old" cells have written HR-3UTG (AA) and
HR-4UTG (AAA) on them, the improved eneloop instead HR-3UTGA (AA) and
HR-4UTGA (AAA). Additionally the new models have a crown on them.

Sprendžiant iš ebay aprašymo, čia ir yra naujasis variantas 1900 mAh
(HR-3UTGA). Ar feikas tai niekas nepasakys, nebent pirko jau iš ten, bet
pardavėjas turi gerą reitingą, tikėtina, viskas ok. Kaina irgi normali,
bet stebuklo nematau, nes ir kitur panašiai parduoda. Pvz:

http://35mil.com/p/10-plus-Megapixel/B00454JY8Q/detail/Sanyo-Eneloop-AA-Batteries-Pack-of-8-in-2-Safe-Cases-Colours-may-Vary-EXCLUSIVE-7DAYSHOP-PRODUCT-.php