Tema: Re: objektyvo pasirinkimas
Autorius: spakainas
Data: 2011-12-28 11:41:15
Nu nieko gero iš tų universalių. Jei 55 tenkina, tai nafig tau 200? Juo
labiau kraštovaizdžiams reik plataus kampo o ne zoomo. Tu geriau į
šviesą investuok o ne į mm. L klasė maloniai nustebint turėtų, jei prieš
tai nečiupinėjai. Viskas juda pasakiškai tiksliai ir tyliai. Jei nori,
galiu Vilniuj duot pasimatuot 17-40 4L. Nedaryk klaidos su tais tamsiais
nesusipratimais, paskui tik gailėsies ir neturėsi kam iškišt.
Draugelis buvo pasiėmęs sigma 100-300, tokia triūba kai reikalas. Nu ir
ką, po pusmečio suprato kad jam to zoomo nu visiškai nereikia. Tampytis
sunkus ir didelis, fokusas neblizga, visgi ganėtinai tamsus, tai ir pardavė.