Tema: Re: objektyvo pasirinkimas
Autorius: spakainas
Data: 2011-12-28 09:03:55
Priklauso ką fotkinsi. Man su mano išskirtinai mėgėjiškais poreikiais
(architektūra, baliukai patalpose, vienas kitas peizažas) pradžioj
paimto 17-40 canono daugiau nei per akis. Nebent pasižaidimui įdomu koks
makro būtų, bet ir tai jaučiu atsibostų po kiek laiko. Tie visokie ultra
zoomai, tai paparacinant tik gerai, arba gamtoj nejudančius/lėtai
judančius gyvius fotkint, nes pvz kokį nors skrendantį erelį su šitais
tavo pavardintais jaučiu be šansų nukalt.
Jei jau ieškai universalaus, verčiau pasiieškok naudoto canono, kad ir
tokio:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/canon-ef-24-105mm-f-4-l-is-usm-12496696.html
Ir būsi apsipatenkinęs iki ausų.
Be to, naudotą parduosi praktiškai be nuostolio jeigu ir
nepatiks/prireiks kitokio.