Tema: Re: Padiskutuokime teoriskai (apie objektyvus)
Autorius: AS
Data: 2011-07-07 22:46:07
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
news:iv3rc7$omu$1@trimpas.omnitel.net...
> Canon - EF / EF-S
> Nikon - FX / DX
> Pentax... cia kebliausia. Gal K / Q ?
> Olympus... na gal 4/3, m4/3
> Sigma - (full freimui nzn), DC
> Tamron - (full freimui nzn), DI
> Tokina - FX / DX
> Samyang - (ten regis visi tinka full freimui)
> Sony - (full freimui nzn), DT
>
> Beje aciu uz gera savoka ("dengiamas kadras"), vis galvojau kaip tiksliau
> nusakyt lietuviskai :D

Gal dar galima mastyti pagal ta savoka. Tada, laikantis 35mm kaip iseities
tasko (sakykim, del didelio paplitimo, lyginant su visais didesniais
standartais), galima viska delioti i:

FF - aisku, kas tokie

croped frame - is esmes visi DX, EF-S ir panasiai. Zodziu, 1,5-1,6
apkarpytas FF. Salia turetu ir Sony su savo NEX bajonetu buti. Nors
objektyvu gausa nepasizymi, bet sensorius tokio dydzio su visom pasekmem.
Tiesa, dar yra, ar jau tik buvo kazkokie C modeliai su 1,3 apkarpymu. Siaip
ar taip, iki FF netraukia.

half frame ar pusinio kadro gal reiketu versti. Cia sueina visi 43 ir m43,
kas siai dienai yra tik Olympus ir Panasonic. Idomumas, kad per adapterius
ant ju galima uzmauti praktiskai bet kokio bajoneto objektyva. Cia kazkur
mineta, kad apie adapteriu galimybes nekalbeti, bet labai jie mane dziugina
senais Olympo puses kadro obejktyvais. Sviesus, kompaktiski, optiskai
puikus.