Tema: Re: monitoriai all-in-one
Autorius: Icetom
Data: 2010-07-26 11:36:11

"Valdas Vilutis" <valdas@itpa.lt> wrote in message
news:i2blht$ho0$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip perleides per savo rankas daugybe failu, galiu pasakyti, kad sRGB yra
> blogis. Yra tokia atspaudo charakteristika, kaip "vaizdo gylis". Atspausta
> gerai paruosta fotografija ant gero popieriaus turi didesne ar mazesne 3D
> iliuzija, o sRGB paprastai smarkiai sumazina si efekta - vaizdas
> dazniausiai gaunasi toks "plokscias"...
>
> --
> Valdas Vilutis
> www.vvimone.lt
> Didelio formato nuotraukos ir giclée fotospauda ant ivairiu medziagu
> (C_TECH Volunteer)

Nė kiek neabejoju jūsų pateiktomis nuomonėmis, paremtomis darbine praktika,
bet turbūt dar ilgai naudosimės šiuo sRGB ir jo analogu video srityje :(,
nors tiek šiuolaikiniai monitoriai, tiek televizoriai neturi problemų
atkurti wcg. Be to ir šiuolaikinės jungtys nebe kliūtis perduoti atitinkamą
duomenų srautą (Displayport, hdmi). Manau drąsiai galėtų kompiuterinės ir TV
pramonė po truputį daryti perėjimą prie kokio aRGB tipo gamuto (galutinių
naudotojų lygmenyje).