Tema: Re: monitoriai all-in-one
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-07-23 11:57:33
Kaip perleides per savo rankas daugybe failu, galiu pasakyti, kad sRGB
yra blogis. Yra tokia atspaudo charakteristika, kaip "vaizdo gylis".
Atspausta gerai paruosta fotografija ant gero popieriaus turi didesne ar
mazesne 3D iliuzija, o sRGB paprastai smarkiai sumazina si efekta -
vaizdas dazniausiai gaunasi toks "plokscias"...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt