Tema: Re: monitoriai all-in-one
Autorius: SAMas
Data: 2010-07-20 21:16:07
Turiu iMac, esu labai patenkintas. Laidu kruva sumazejo, dizainas ant
satlo tikrai maloniai nuteikia, na taip kaip kiti gamintojai pigia
plasmase kvepia
Na ir svarbiausias dalykas tai MacOS, tai super patogi OS greitai
dirbanti nereikalujanti daug resursu, vienu zodziu isijungi ir pamirsti
visus windows rupescius: draiveriai, antivirusines, papildomos
programos OS tvarkymui ir t.t.

Programos galima rasti tokias pat kaip ir win ar net geresniu.

Jei jau kazka galvoji apie iMac tai drasiai nedvejodamas gali imti
tikrai nepasigailesi.