Tema: Re: iDisplay 2 ir wcg monitoriai
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-02-02 04:28:56
Kad butu visiems aiskiau, prikabinu jpg su erdvemis: raudonas - sRGB,
zalis - AdobeRGB, melynas - ProPhoto RGB ir geltonas - sio HP wide gamut
monitoriaus spalvine erdve. Rezultatas ispudingas - sRGB galima po
truputi sekmingai pamirsti kaip mirstanti standarta... ;)

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt