Tema: Re: iDisplay 2 ir wcg monitoriai [400 KB]
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-27 19:24:40
1) Bet, ar skaitei Valdo Vilucio posta? Jis rase, kad tikrino su iPro - ir
dE sutampa  (iDisplay 2 ir iPro).

2) Aisku del mano NEC pastabos jei nieko neatrase :) Bet is kitos puses, jei
butu problema, internetas seniai mirgetu tokiais pranesimais.  Manau,
uzsienyje zymiai daugiau wcg monitoriu parduoda, nei Lt. Taip pat, tikiu,
kad turint wcg monitoriu su LED (virs 120 % aprepties), jau greiciausiai
butu problemu.

3) Tokiu pazystamu neturiu :(, o Valdui Viluciui 119 Lt su PVM nenoriu
moketi uz kalibravima.  Nebent jis sutiktu is idejos (rezultatu 100 %
sutikrinimui) tai padaryti.