Tema: Re: Nikon D5300 vs Sony a6000
Autorius: Tomas
Data: 2014-12-08 14:33:50
Na tai teko pamaigyti Topocentre ta a6000 kokia valandele gal netgi :) Tai
ka as zinau.... Nu nera patogumo didziulio tai tikrai, aisku iprast gal
reikia, aisku fokusavimo greitis su kitinuku buvo ispudingas, bet ten sviesi
patalpa ir t.t. Tas EVF irgi man neiprastas dalykas.... nu zodziu visai
nebezinau... Taip norisi to kompaktiskumo kad galetum visur vos ne isidejes
I kisene nesiotis, bet kita vertus man per daug itarimu kad cia gautusi tik
dar vienas ne toks ir pigus zaisliukas... :) Nu nezinau ar ten galima ka
fotkinti rimciau su juo... ar jis tinkamas tik gatveje pasaudyt arba siaip
katinus namie:) Na bent per ta laika susidare toks ispudis... :) Kazkaip
atrodo kad vaizdo kokybes negausiu geresnes kad buvo su senuku D40 ir 35mm
1,8G (cia aisku nekalbu apie triuksmus prie didelio ISO). Norisi kazka
tobulesnio, nes gi tobuleja technika greitai. Imciau kad ir ta D7100, bet
tas tai jau is vis didelis, bet gal vis tik smagumas fotografuojant kad ir
reciau, atpirktu kasdieninini sisteminio naudojima (visada kiseneje) ? :)

"Tomas"  parašė naujienų news:m515kp$vpm$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Niekaip neapsisprendziu. Ar jau sisteminiai tikrai pasieke toki lygi, kad
butu galima drasiai pirkti vietoj pigaus crop veidrodinio? Labiausiai
neramina elektronininis vaizdo ieskiklis vs optinis. Buvau priprates prie
optinio Nikon D40 ieskiklio, tad ar nebus didelis zingsnis atgal? Objektyvas
prie Sony butu perkamas tikriausiai f1.8 35mm. Tiesa, jei rinkciausi Nikon,
objektyvas jau yra (taip pat 35mm 1,8G), bet jei verta vis tik pereiti I
Sony sistemini, sita manau nesunkiai butu galima parduoti. Visa kita, kaip
suprantu neturetu buti prasciau nei Nikon D5300. Ar neuzsiimt niekais ir tie
sisteminiai patogiam ir pilnaverciam fotografavimui dar nedaaugo... ? :)
P.S. Kuri laika teko naudoti senesni SONY NEX C3, tai nu niekaip
nesusidraugavau as su juo... (vaizdo ieskiklio nera, valdymas nepatogus,
fokusavimas nesusipratimas is vis kazkoks...)