Tema: Re: Nikon D5300 vs Sony a6000
Autorius: Tomas
Data: 2014-11-28 14:19:44
O kaip butent tas elektronis vaizdo ieskiklis, galima susigyventi, jei esu
priprates prie optinio? Ar ten is esmes jis nelabai reikalingas ir nesant
sauletai dienai, pilnai uztenka LCD ekrano? Na is vienos puses labai norisi
kuo maziau triuksmu ir vis labiau pastebiu kad pamegau gatves fotografija,
tad darosi panasu kad nebelabai galeciau visur nesiotis ta D5300... :) Va
pvz gatves fotografijai ko gero Sony sis komllektas (su 3.5mm f1.8) butu
geriau nei D5300 su analogisku objektyvu?

"MumZer"  parašė naujienų news:m555ok$7nu$1@trimpas.omnitel.net...

turiu ta a6000
su kitiniu 16-50 fokusuoja LABAI greitai :)
rankinis fokusavimas del focus peakingo - drisciau pasakyti, kad tikrai
ne leciau nei su 5d mkii sufokusuociau..
turiu e-mount-EOS adapteri ir jau bandziau visokius 1.4 stiklus..

kadangi turiu abu, tai 5D mkII ruko pagal triuksmo lygi..

fotografuoti vakare net su kitinuku yra paprasciau nei su 5d+35/1,4..
aisku ten bokeh ir visa kita.. bet as pirkau kaip muilines atitikmeni su
mintim pazaisti kartais su manual objektyvais - bet tada esminis a6000
pliusas pasinaikina..

kaip vienintelio nepirkciau.. nes.. nera objektyvu PIGIU pasirinkimo..
o jei rinktis brangius sony - tai jau tada geriau A7II pasiimt..:)

a600 beje gausiai naudingas produktu fotografijai. gera raiska, mazas
triuksmas didesnis ryskumo gylis.
vaikus fotkinti nzn kaip, net katina galima.
kambary sugaudo katina su savo "daug tasku" velgi geriau nei 5dmk2..

menui - tai aisku FF be konkurencijos. malonumas - irgi..

bet kokiai gatves fotografijai - tai a6000 vieni vartai..