Tema: Re: Nikon D5300 vs Sony a6000
Autorius: aaa
Data: 2014-11-27 21:10:56
Kuri savybė esanti išskirtinai veidrodiniuose fotikuose daro dof/kokios
išskirtinės optikos neįmanoma pagaminti ir pajungti prie neveidrodinių
fotikų?

"Zyza"  wrote in message news:m56o5r$r5b$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va būtent :) Tūlam useriui, kuriam reik geros muilinės, sisteminiai
yra tobula, bet jei jau atsiranda specifiniai poreikiai, kad ir DOF'o /
atvirų diafragmų optikos, tada jau nekas...