Tema: Re: Dell2407WFP-HC
Autorius: hideo
Data: 2014-08-14 14:45:16
On 2014.08.11 23:12, MumZer wrote:
> Žiūrint normaliu atstumu nežinau kokių reikia erelio akių ir respekto
> taškų kiekio, kad K rezoliucijos prireiktų.
> Gal nuo kokių 27" jau ir verta, bet mažiau - abejoju ar labai ten reikia.

mano galva - isvediant paraleles is to kaip veikia retina - atstumas bus
toks pats, nes atvaizduojamas informacijos kiekis irgi toks pats.
tik tiek kad kiekvienam simboliui atvaizduot bus naudojamas 2x tasku
kiekis - resulting in besser qualität :)

respekto akiu taskai cia nelabai groja - karjieros pradzioj visi sedejo
su EGA monikais, ir garsiai aiskino kad uz VGA ar neduok dieve SVGA
tikrai neapsimoka TiekDaugPiniguPermoket