Tema: Re: Dell2407WFP-HC
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-07-25 08:34:27
2014.07.24 22:18, TomS rašė:
> As tai manau kas uz 500 paimtu - dziaugtusi. Toliau jau LG ar tai
> Samsungas kazkokiu po 900 nauju prikepe yra.

Ir LG, ir Philips po 500-600 Lt, ir gal dar kas yra prikepę su e-IPS
matricom. Aišku, e-IPS, tai ne tikra IPS (neturiu nuomonės apie PVA
matricas), bet jau ir čia arba tarp spaudos dizainerių yra buvę
diskusijų ar verta mokėti už tikrą IPS kelis kartus brangiau, kai
galutinis rezultatas ne vien tik nuo monitoriaus priklauso, o 100%
atitikimo tarp monitoriaus ir popieriaus vis tiek nebūna.

Aš manau, kad neverta net gaišti laiko (laikas taip pat pinigai) su
pardavimu. Paprasčiau, traukinys jau nuvažiavo ir nelabai čia ką padarysi.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s