Tema: Re: Dell2407WFP-HC
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-08-03 23:27:14
Dvi ant sly duoda daugiau negu viena galinga už tiek pat pinigų
žaidimuose. Šitą susilyginau kai rinkausi tarp 2x660Ti ir kažkokios 680
ar panašiai.

Mano fukušima gerai apkrauta pasiprašo kokių 500-600W ir pradeda kaukti
kaip serveris.

Minusas - Sli suderinamumas *teoriškai* mažesnis visokių foto/video
softų atžvilgiu

Pliusas - vienai parėjus nereiks bėgt ieškot kitos kokiu nors durnu laiku.