Tema: Re: plačiakampis nikonui
Autorius: Mantas Puida
Data: 2014-05-21 11:50:37
Visi jie gan skirtingi, labai priklauso nuo to kam naudosi:
- 24/1.4, nelabai plačiakampis (tikrai platus kampas man prasideda nuo
20mm), bet piešia labai gražiai, turi šiokių tokių fokuso patikimumo
problemų, tinka neskubioms vestuvėms :)
- 17-35, gali pasirodyti per "minkštas" pagal šių laikų kriterijus,
tinka žurnalizmui. Galima filtrą užsukt.
- 14-24, vienas geriausių iš plačiakampių. Bet neima filtrų (yra tam
tikrų sprendimų), bei slankioja fokuso plokštuma priveriant diafragmą.

Jei nereikia skubėti, tai gal ir Zeiss 21/2.8 gali būt įdomus.