Tema: Re: Apsauginis filtras - ar reikia, ir kokio?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-04-01 09:51:06
Pasiskaitinėjau nuodugniai. Ten galutiniam rezultatui labai daug įtakos turi
UV pralaidumas ir kaina. Kadangi UV - visai neaktualu, tai komentaruose
vienas bičiukas išdėliojo atmetęs UV ir kainą. Pirmose dviejose vietose -
B+W, trečioj - Marumi, ketvirtoj - Hama ir tik po to trys Hoya.
Man UV irgi neaktualu, bet, kadangi tampysiuosi įvairiose vietose, tai
aktualu lengvas valymas (ko tam teste nevertino). Hoya pasižymi tuo, kad
valyti sunku (turiu apsauginį 55 mm - baisu).
Be to, testas yra 2007 m., jau pusantrų metų praėjo, po to laiko atsirado
naujų filtrų, kurie UV nefiltruoja, skirti tik apsaugai.