Tema: Re: ir vėl 24-70 vs. 24-105 + platus
Autorius: Savs
Data: 2009-01-15 10:49:35
na gerai. Tada klausimą statom taip: ką už tokią kainą (iki 3500) imti, kad
būtų gerai, greitai (USM) ir universalu :) Žinoma norisi būtent canono,
idant išvengti visų blogų kopijų papuolimo, suderinamumo, front/back fokuso
problemų ir t.t.

P.S. plačiakampis nebus itin dažnai naudojamas, tik gamta, peizažai ir pan.,
todėl jam tas negalioja :)

P.P.S. dėl F4 - bet jis turi IS, ką iš dalies kompensuos, kadangi dabar
naudojamas (prašau be komentarų 28-90 :) ) prie F4 man sunku išlaikyti 1/20,
kai iso jau 1600...